Duidelijke doelen voor de komende jaren
Een nieuwe strategie staat niet zomaar op papier. Daar zijn discussies voor nodig waarin het af en toe schuurt, en waarin iedereen aan tafel gehoord wordt. We hebben een mix ingezet van maatwerk en van methoden die we vaak gebruiken, toegespitst op de specifieke vragen van Salland Zorgverzekeraar. Door middel van interviews met de directeuren en met input van medewerkers en relaties hebben we het DNA van de organisatie en zeven pijlers voor de strategie 2024-2028 aangescherpt. In een strategische sessie samen met het directieteam hebben we deze getoetst, bijgeschaafd en uitgebreid naar heldere KPI’s. En het resultaat mag er zijn: een heldere strategie waar de gehele organisatie de komende vier jaar mee aan de slag kan.
Laten zien wie je bent
Met een strategie alleen ben je er nog niet – je wil ook laten zien wie je bent en waar je voor staat. We hielpen bij het vormgeven van de communicatie voor 2024 door middel van interviews, analyses en het ontwerpen en begeleiden van strategische sessies. Het resultaat is een gedegen strategie, met een praktisch werkplan waar het communicatieteam vandaag al mee aan de slag kan. We verwachten dan ook mooie dingen te zien van Salland Zorgverzekeringen. Zeker omdat ons Concept & Design team ook een flinke bijdrage aan dit project heeft mogen leveren, met onder andere een verfrissing van de huisstijl en een campagne voor het einde van het jaar!