Persevenement

Wij organiseerden het persevenement van CoolRail op het vertrekpunt van de verbinding in Rotterdam. De CoolRail is tijdens dit evenement officieel gelanceerd. Wij verzorgden de persbenadering voor dit evenemen en pitchten de introductie van CoolRail bij de pers. Zowel vakmedia als landelijke media vonden ons verhaal interessant en zijn naar het persevenement gekomen. Zij kregen daar de gelegenheid beelden te schieten van het vertrek van de CoolRail naar Valencia en om de CEO’s van de deelnemende partijen te interviewen.

CoolRail als hot topic

Dankzij ons PR-offensief zijn we erin geslaagd prominent aanwezig te zijn in de landelijke titels Trouw, De Volkskrant, De Telegraaf en het Algemeen Dagblad. Daarnaast is er aandacht geweest voor CoolRail in regionale dagbladen, op social media, in buitenlandse (vak-)media, besteedde de NOS en het NOS jeugdjournaal een item aan CoolRail en stond het nieuws op de voorpagina van de NOS app. Tevens hebben RTL Nieuws en RTL Z het bericht goed opgepakt. De  totale mediawaarde van dit geslaagde persevenement was bijna € 300.000,-.