Creatief contentbureau
Samen met Waterschap Vallei en Veluwe hebben wij creatieve en verbindende content ontwikkeld om de ontwikkelingen rond de Grebbedijk te delen. We creëerden een breed scala aan contentvormen, variërend van fotografie, film en podcasts tot geschreven ‘dijkverhalen’. Naast de communicatie rondom de dijkdenkersbijeenkomsten, produceerden we een mini-documentaire die de circulaire mijlpalen van het project belichtte.
Lees hier het laatste dijkverhaal
Beluister hier de laatste podcastaflevering
Strategie, beheer en onderhoud van online middelen
We hebben voor dit project een nieuwe identiteit gecreëerd; van logo tot pay-off. Daarnaast hebben we de website herontwikkeld met een nieuwe structuur en inhoud. Hierbij staat de bezoeker centraal en voldoet de website aan de webrichtlijnen van de overheid (WCAG AA compliance). We voeren de webredactie en beheren de social mediakanalen. We gebruiken de kracht van storytelling om de ontwikkelingen, uitdagingen en overwinningen van het Grebbedijk-project op een boeiende en transparante manier te delen. Zo belichten we de menselijke kant van het project en vergroten we de betrokkenheid bij bewoners, partners en belangenorganisaties.